Dobrodošli!

Prvi film kojeg se zaista sećam, prvi čije su mi se scene urezale u pamćenje i zauvek me uvukle u taj čarobni svet igranih priča bio je Kramer protiv Kramera. Imala sam možda pet godina, i pomno sam pratila tu moćnu porodičnu dramu. Tog dana sam se zauvek zaljubila u Meril Strip (na čijoj sam strani i tada a i danas za razliku od većine bila), tog dana sam se zauvek zaljubila u glumu i u film. Pamtim kako sam se kao dete šunjala u dnevnu sobu i, praveći se da spavam udobno ušuškana pored Oca, kroz prste gledala dodele Oskara. Sve dok nisam porasla dovoljno i mogla da ih gledam potpuno ravnopravno sa roditeljima.

Ljubav prema filmu i glumi nikada nije splasnula. Sa godinama je bivala jača i veća. Igrani svet je uvek bio tu za mene. U svim oblicima, žanrovima, na raznim jezicima – da pruži utehu kad je teško, da proširi um kada treba, da razonodi i uzbudi. Film je bio prva prava ljubav. Serije su došle posle.
Kao neko ko voli igrani program – filmove, serije – o omiljenim ostvarenjima (a i onima koja to nisu) volim da diskutujem i čitam. Vaskolika internet zajednica pruža danas uvid u pregršt kritika. Međutim…

Kaže se da kritičare mahom čine neuspeli glumci, reditelji, scenaristi. Što bi i moglo biti objašnjenje za gorčinu kojom se vrlo često isti ophode prema filmskoj i televizijskoj umetnosti. O akademskoj pretencioznosti neću čak ni da govorim.

Kada su u pitanju režija, gluma i poznavanje filmskog i serijskog zanata ja ne posedujem akademsko obrazovanje. Posedujem samo znanje stečeno godinama gledanja, istraživanja, građenja i poznavanja. Obzirom da znam da ljubitelja poput mene ima dosta, da nas je mnogo koji bismo voleli konstruktivno da priđemo filmu i televiziji kroz neku vrstu recenzija, komentara, trivija, počinjem da gradim danas ovaj mali kutak. Za sve nas koji smo u igrani svet zaljubljeni i one koji tek treba da se zaljube.
Dobrodošli

ClapperBoardManResized
Dobrodošli u Ivkin Igrani Svet!

Posted on January 15, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

